RSS

Dah tua tapi Miang tak sedar diri

Apalah nak jadi dengan dunia sekarang..Budak-budak pun dijadikan mangsa pemuas nafsu. Tiada kebebasan untuk budak-budak sekarang.

Slim River : Seorang pelajar perempuan berusia sembilan tahun menempuh detik cemas apabila diculik disebuah stesen bas sebelum dicabul di kawasan kubur Cina Jalan Slim Lama, di sini, oleh seorang lelaki dalam kejadian petang semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 1.30 petang itu mangsa yang berada seorang diri berhampiran stesen bas itu didekati suspek berusia 57 tahun lalu berpura-pura bertanya kepada mangsa sama ada mahu membeli buku, sebelum mengajak kanak-kanak itu menaiki keretanya. 

KENDERAAN dipercayai milik suspek yang ditahan polis.

Suspek kemudian memberhentikan kenderaannya berhampiran kawasan kubur berkenaan lalu cuba pegang dan cium mangsa sebelum meninggalkannya.



Ketua Polis Daerah Tanjung Malim, Superintendan Othman Nayan berkata, mangsa dijumpai oleh orang awam yang melalui jalan berkenaan.
Menurutnya, mangsa ditemui dalam keadaan ketakutan dibawa oleh orang awam ke Balai Polis Slim River untuk tindakan lanjut.

"Bapa mangsa yang dimaklumkan mengenai kejadian oleh seorang lagi anak perempuannya yang melihat mangsa menaiki kereta suspek bertindak melaporkan kejadian di Balai Polis Slim River.

"Berikutan kejadian, suspek yang disyaki memandu sebuah kereta Proton Wira Aeroback terbabit berjaya dikesan dan ditahan dalam satu sekatan polis kira-kira jam 3 petang," katanya.

Menurutnya suspek kini ditahan untuk siasatan lanjut dan kes disiasat mengikut Seksyen 363 dan 354 Kanun Keseksaan iaitu menculik dan mencabul.

Sumber dari
myMetro


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Unknown berkata...

mcm2 kes jd skrg. menakutkan btul.hm..

Shalimar Yusof berkata...

Hisshh...skg ni dalm bhati2 pon bleh jadi..tp yg pentg..hati2 laa...klu jd pape nyesal xsudah kn...

Montana berkata...

dasyattt depa ni la ni nooo..hurmmm

cikdelimamerah berkata...

memang dasyat sesangat-sangat...@Montana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...