RSS

Pencuri hujung usia

Bandar Seri Jempol: Usianya 74 tahun, tapi lelaki warga emas ini seolah-olah tidak ingatkan dosa apabila dipercayai mencuri bagi menampung sisa kehidupannya sebelum perbuatan tidak bertanggungjawab itu terbongkar.
Lelaki terbabit dipercayai mencuri kepala paip tembaga dan besi batang paip sebelum barang curi berkenaan dijual kepada pembeli untuk mendapatkan wang mudah.

Timbalan Ketua Polis Daerah Jempol Deputi Superintendan Tukiman Seriman berkata, suspek dipercayai mencuri barang berkenaan dari sebuah tapak projek pembinaan di Taman Margosa Maju, Bahau, dekat sini.

“Kehilangan kepala dan batang paip berkenaan disedari pemaju Selasa lalu, ketika menjalankan pemeriksaan di kawasan pembinaan itu. Sebaik menyedari beberapa kepala dan batang paip hilang disyaki dicuri, dia tampil membuat laporan di Balai Polis Bahau.

“Bertindak atas laporan itu, kita membuat pemeriksaan terhadap sebuah premis menjual barang lusuh di Bahau dan menemui semua barang curi terbabit,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Jempol, semalam.

TUKIMAN (kiri) menunjukkan kepala paip dan batang besi paip yang dirampas.
 
 
sumber dari
 
myMetro


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...