RSS

Buat duit dengan EnSurvey.


Assalammualaikum

Hari ini nak berkongsi dengan kawan-kawan tentang mendapat duit poket  walaupun sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Nama site ini Ensurvey. Sementara korang blogging tu kan, boleh lah bukak Ensurvey kita ni menjawab survey2 yang dijalankan oleh pihak mereka.  Soalan-soalan pun mudah dan senang je uolls..Trust me ok..hehehe.

Laman Ensurvey ini akan memberikan ganjaran wang tunai kepada kita setiap kali kita berjaya menjawab survey yang ada dalam laman tersebut. Soalan yang diajukan juga begitu ringkas dan padat sesuai untuk semua lapisan umur.

Perkara utama yang perlu anda lakukan untuk sertai survey mereka adalah dengan mendaftarkan diri anda secara PERCUMA DISINI. Di sini ada dua kaedah pendaftaran iaitu melalui cara manual dan menggunakan Facebook. Sangat mudah.
Selepas mendaftar, jangan lupa untuk mengesahkan diri anda, yang mana link pengesahan akan di hantar ke emel yang anda daftar. Kalau tak sahkan, tak dapatlah nak join. =)

ada dua cara nak daftar. sila lihat anak panah

Ada lagi satu perkara yang lebih menarik perhatian iaitu Ensurvey akan membayar kita dari RM2 sehingga RM20 untuk menjawab satu survey sahaja (mengikut kehendak klien survey tersebut). Memang cukup lumayan.!

contoh survey yang dibuat.


Untuk pengetahuan anda juga, ganjaran anda nanti boleh menjadi berganda-ganda tetapi anda perlulah menjemput rakan-rakan anda untuk sertai Ensurvey ini melalui link referral anda. Anda boleh menjemput rakan anda melalui laman sosial seperti Facebook, Twitter atau pun emel.

option yang diberikan untuk menjemput kawan-kawan.


Apabila rakan anda mendaftar, anda akan mendapat 2.5% lebihan pendapatan dari survey yang anda lakukan. Jadi semakin ramai rakan anda join, semakin tinggi peratusan pendapatan yang bakal anda perolehi.Dan apabila kita telah kumpul sehingga pengeluran minima iaitu RM100, pengeluaran boleh dilakukan dengan caj pengurusan sebanyak RM2 akan dikenakan.

Ini yang saya dah dapat. Walau pun sikit nanti lama-lama jadi bukit..


Jika anda berminat untuk membuat duit online secara sambilan sambil mendapat ilmu daripada survey-survey tersebut, Ensurvey adalah platform terbaik untuk anda memulakan misi tahun 2014 dengan pendapatan online secara sambilan. Jadilah yang terawal kerana bila anda lambat, semakin banyaklah survey yang akan anda tertinggal. First Come, First Get Money. Daftar sekarang DISINI.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

9 comments:

Nisa Greennnpanda berkata...

wahhhh cambet gak ye..
jwb survey je...

cikdelimamerah berkata...

haah jawab survey je.. satu survey paling kurang pun 1 soalan 50sen. jomlah join@Nisa Greennnpanda

Fadzi Razak berkata...

Dah join jugak. Rajin jawab survey. heheheh

cikdelimamerah berkata...

yang penting rajinkan. walaupun nilai sikit2@Fadzi Razak

Siti Aisya Ibrahim berkata...

bgusnya....nak suggest dekat akak ipar kita....dia suri rumah, buleh lah buat duet sikit2 dari rumah kan... sambil2

drshikinzainal @ ekin berkata...

Waahh best ni.

cikdelimamerah berkata...

bolehlah suggestkan..jawab survey je.@Siti Aisya Ibrahim

cikdelimamerah berkata...

haah DR. sambil2 blogging sambil isi duit skit. hehehe@Nurashikin ZA a.k.a NAZECK

Sha Nazri berkata...

Nk daftar lah nt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...