RSS

Zizan Razak akui banyak silap dengan Emma Maembong




KUALA LUMPUR: Akhirnya Zizan bersuara mengenai punca perpisahannya dengan Emma Maembong yang mencuri perhatian ramai beberapa hari lalu.
Emma sebelum ini mengakui banyak memendam rasa dan makan hati dengan sikap Zizan.

Percintaan mereka selama dua tahun akhirnya berakhir kerana Emma tidak mampu lagi bertolerasi dengan Zizan. Zizan turut menjelaskan punca perpisahan mereka bukan semata-mata kerana keinginannya untuk membeli kereta sport tetapi berbalik kepada sikap dirinya sendiri.

Zizan yang dihubungi sebentar tadi menjelaskan apa yang terjadi berpunca daripada kekhilafan sikapnya sendiri.

"Saya banyak buat silap dengannya dan ada kala terabai perhatian hingga membuatkan dia memendam rasa. Kesibukan kerja membuatkan saya ada kalanya tak dapat berjumpa dengannya. Biasalah wanita memang nak perhatian.

"Sebab itu juga Islam letak kuasa perceraian kepada lelaki bernama suami. Jadi ia jelas menggambarkan situasi kami. Cuma kami belum berkahwin. Tapi saya mahu minta maaf banyak banyak kepada dia kerana kesilapan semua berpunca dari diri ini.
"Saya berharap untuk kembali kepadanya. Insya-Allah akan cuba memenangi hatinya semula. Dan saya berharap orang di luar sana termasuk peminat mendoakan hubungan kami kembali bersatu," katanya.

Tambah Zizan lagi salah satu sikap Emma yang membuatkan beliau tertawan ialah sikap kesederhanaan.


"Saya puji sikapnya itu. Kami sebenarnya ada berborak dan saya menyatakan keinginan untuk membeli kereta sporty. Tetapi dia tak suka saya membazir dan bermewah. Saya ini memang bab kereta akan tewas," katanya

sumber dari

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Cik Mimie berkata...

Dengar-denagr dorang dah kembali semula kan? hehehe

Eny Abdullah berkata...

laa diorang dh berpisah ke... baru tahu....

At-Tarmizi berkata...

Salam kenal =)

seronoknyermelukis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...