RSS

Cinta Ke Dua - Cinta Tak Kenal Rupa

Aku mengenali mu pada 6 tahun yang lepas...Aku jatuh cinta pada pandangan pertama. Walaupun mu pendek tapi aku terpegun.hehehe..Sungguh indah nya setelah sekian lama nya aku mengangan kan untuk memiliki sepertimu..

Setelah kita berkenalan dari hari pertama, kita sentiasa bersama. Tak kira siang atau malam, tak kira hujan atau panas, kau sentiasa menemani ku. Sungguh setia nya kau di sampingku..Bila kau dahaga menemaniku, aku tak kisah untuk blanja kau minum..

Tak sanggupku berpisah denganmu. Kerna kau terlalu berharga bagiku..Tapi aku tak kisah bila kau kadang2 merajuk. Mungkin salahku juga, sebab terlepas pandang dengan kepentinganmu..Tapi tak lama, bila aku pujuk kau pun ok semula bila aku bawa mu jalan2 di kedai..

Bila kau terguris sungguh risaunya aku. Nanti tak boleh nak temankanku lagi..dan sape nak temankan ku lagi..Aku merawatimu dengan rasa prihatinku..

Lagi 3 tahun, genap lah 9 tahun. Dan secara mutlaknya kau akan menjadi milikku Tak kan ku abaikan mu walaupun masa tu aku akan bersama dengan yang lain.

Aku Sayang GreenVivaku....





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...