RSS

Kesabaran itu penting...


Kadang-kadang kita rasa lemah bila berdepan dengan masalah.
kadang-kadang kita rasa nak lari je, tapi tak tahu kemana,
Kadang-kadang kita rasa dunia ni tak adil je, 
tapi ingat apa yang berlaku, apa yang terjadi adalah kehendak dari Nya. Jangan sesekali lari dari masalah, kerana masalah tu sentiasa mengejar kita. Larilah sejauh mana pun, terbang lah setinggi mana pun, menyelam lah sedalam mana pun, masalah takkan selesai macam tu je. Cuba usahakan selesaikan dan selebihnya berserah lah kepada Yang Maha Esa...InsyaAllah..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK berkata...

Sis, jemput drop url blog kat Mister Linky's ye-to ease blogwalking.
http://drshikinzainal.blogspot.com

Mimi Azirah berkata...

ye btul..kdg kdg apa yg blaku menguji kesabaran kita...tp tuhla yg menuntut kita jd mnsia yg penyabar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...