RSS

Macam mana nak ringankan blog? Tolong siapa boleh membantu..


Ini yang melemahkan jiwa dan ragaku untuk berblog. Loading page lambat sangat. Asyik duk berpusing-pusing je macam roda je nak loading. kawan-kawan nak masuk blog aku pun mesti rasa tak nak masuk. Aku sendiri pun malas nak bukak..Yelahkan lambat sgt. Sesiapa yang tau boleh tak tolong saya. Dah puas saya google macam mana nak buat. tapi tak berhasil..Yang kat atas ni saya try tengok brape lama masa nak loading page saya. agak lama jugak lah 6.34 s tuh..ish..ish..kesian kan saya..Tolong yea kawan-kawan bagi pandangan atau tips2...Terima kasih banyak-banyak andai dapat membantu...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

dear anies berkata...

acu buang o alihkan petals berguguran ni dulu...

p/s SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN SEPANJANG PERKENALAN & PERSAHABATAN KITA MESKIPUN HANYA BERLEGAR DI ALAM MAYA. JEMPUTLAH DATANG KE RUMAH YA...


dear anies berkata...

acu tkr ke pop up comment bg memudahkan pengunjung komen meskipun x dpt bc entry sepenuhnya

cikdelimamerah berkata...

dah cepat dah..terima kasih membantu yea..selamat hari raya..@Khai♥Rin : anies

NAZLIANA SI CUTE berkata...

kadang2 line sama..

Unknown berkata...

kADAng-2 slow , kadang-2 laju , line kut .. Sama macam dayah . Ni dayah masuk laju ja , x sempat nak hembus nafas . hehee

cikdelimamerah berkata...

itulah hari plak wat hal..terpaksa delete yg tak sepatutnya@nurul hidayah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...