RSS

Mood Untuk nak berblogwalking and bersedekah di Hari Jumaat




Assalammualaikum

Hari ini sudah masuk hari ke 6 kita berpuasa. Cepat je rasakan..Nanti dah nak rasa mood raya..Macam mana dah pikir ke nak buat kuih raya apa. Berapa jenis kuih raya?. Atau beli kuih "tunjuk-tunjuk" je..Oklah hari ini mood saya bukan bad mood , bukan mood raya tapi mood nak blogwalking and bersedekah. Kat sini saya nak jalan-jalan kat blog kawan-kawan sambil bersedekah dengan klik-klik iklan yang ada. Mana kawan-kawan yang saya tak sempat nak terjah blog tuh, boleh lah tinggalkan jejak anda di ruang shoutbox atau tinggalkan link anda yea. InsyaAllah saya akan datang melawat..


Kawan-kawan tunggu saya terjah blog anda....heheheh...

PeAce No WaR


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Cikna berkata...

Tq & salam ukhwah.....;-)

http://cikna136.blogspot.com/

Mimie berkata...

salam.jumaat n selamat berblogwalking

MissNadia berkata...

salam ziarah.. semoga semuanya berjalan dengan lancar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...