RSS

Giveaway Puasa RM50 by SueAKGoGeous,


Giveaway Puasa RM50 by SueAKGoGeous,


Assalammualaikum
Hari ni saya nak join GA dari Sue.

Kenangan di bulan puasa pada zaman saya sekolah memang tak boleh di lupakan. Sekarang dah hampir 17 tahun berlalu. Pada bulan puasa, keluarga saya ada mengusahakan pengeluaran buah kabung. Yang tak tau cam ne rupa, tengok gambar kat bawah ye...







Masa tu saya tengok susah payah nye arwah abah saya dan mak saya mencari rezeki. Bukan mudah untuk mencari buah ni. Buah ni tumbuh liar dalam hutan. Kadang-kadang kena sengat tebuan.Saya pula habis waktu sekolah pe lagi, kupas buah ni untuk ambik isinya lah. Memang seronok sebab dapat upah, satu tong biskut besar tu dalam RM1.80. Sehari boleh lah dapat dalam RM6. Jadilah untuk belanja raya. Bila time puasa, itulah kerja yang saya buat dulu. Itulah kenangan terindah di bulan puasa yang tak dapat saya lupakan..









  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Suriana abdul kadir berkata...

Salam..
Thanks for joining...
All the best ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...